وباز هم سکوت....!!!

 

سکوت کن....

این دنیا اگرحرفی برای گفتن داشت خدایش ساکت نبود.....

 



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت15:03---21 بهمن 1392
زن عمو سلام برسون به عمو این ها بچه ها چطورن از طرف من ببوسشون مرسی زن عمو

prince of persia
ساعت19:03---15 بهمن 1392
فقط یک ایرانیه که می تونه
پشت و جلوی کامیونش بنویسه فقط خدا، یاعلی ، بیمه ابوالفضل و...
ولی داخل کامیون رو پر کنه از عکسای هایده و مهستی چندتا از این دختر هندیا


Best Boy Of City
ساعت10:31---28 آذر 1392
به سربزن

prince of persia
ساعت12:49---15 آذر 1392
تعریف در حد لالیگا


پاسخeyyyyyyyyyyy amooooooo kachale kam bood


prince of persia
ساعت12:49---15 آذر 1392
تو بهترین خوشمل ترین زیباترین باحال ترین درسش خون ترین جذاب ترین باکلاس ترین گل ترین دوستی که داری منم خخخخخخخخخخخخ


پاسخ:eyyyyy jan.....kaaaaaaaaaaaaaaaaaaam boooooooooooooooood


prince of persia
ساعت14:25---14 آذر 1392
خیلی بی جنبه ای اصلا جنبه نداری زن عمو هههههههههه

تعریفو حال کردی خخخخخخخ

میگم زن عمو
پاسخ:tarifet bokhore.....nana hichi bokhore kafe daste man beinam mighan tarif??????ha


prince of persia
ساعت19:10---12 آذر 1392
میگم با جنبه ای هم جنبه سوال داشت هم جنبه تعریف
پاسخ:ahaa bale bajan bam in az soal.....mamnoonam az tarifet man vagan golam bayadam tarif koni bet hag midaaaamm he he heee


prince of persia
ساعت14:51---11 آذر 1392
اول سوال بعد تعریف ایهام داشت ههههههههههه
پاسخ:chiiiiiiiii?nafamidam amoo soalato zire diplomi bearz


prince of persia
ساعت15:04---5 آذر 1392
راستی با جنبه ای .
پاسخ:soal bood?????ya tarif kardi aya


elaheh...y
ساعت21:30---4 آذر 1392
salam asisam webet khili ghashange matlabasham aaaaalie
پاسخ:silam chachalam....jigareto misi ke oomadi


prince of persia
ساعت18:35---4 آذر 1392
وای ببشخید حواسم نبود طرف مقابل یه دختره
پاسخ:ay kachaaaaaaaaaaaaaaal


prince of persia
ساعت18:35---4 آذر 1392
اپ میشی یا خودم اپت کنم
پاسخ:baba apaaaaaaaam


prince of persia
ساعت18:36---2 آذر 1392
سلام
پاسخ:aleyke silam


محمدشادمهر
ساعت19:28---15 آبان 1392
سلام خوبی بهاره.........تو آخرین مرحله من کلی رأی اوردم و اول میشدم کشیدم بیرون چون میدونستم بهم تهمت میزنن که به نفع خودم گرفتم....امین هم کشید بیرون که پری ناز رویای عشق رو اول کنه..............فقط به تو گفتم به کسی نگو مرسی بهاره

محمدشادمهر
ساعت17:26---14 آبان 1392
سلام....خوبی؟ مرسی که اومدی بهاره....اسمتم مثل خودت بهاره.....بازم بیا نه به خاطر مسابقه به خاطر داداش محمدت
پاسخ:hatman dadashaaaaaaaaaaaam


rozita
ساعت12:45---13 آبان 1392
سلام گلممممممممممم وبت محشره بیستهههه خیلی خوشم ازوبت اومدعسیسم موفق باشی...
پاسخ:mamnoon azizam


prince of persia
ساعت20:35---11 آبان 1392
اپ میشی یا نه

این دقعه بیام اپ نباشی میکشمت

وای نه بعد قاتل میشم بعد زندان

بعد مرگ

بعد اعدام

بعد جهنم

بعد فرار میکنم میرم بهشت



اصلا چی گفتم چی شد
پاسخ:heeeeeeee gatel...ay gatele birahm apam


محمدشادمهر
ساعت17:34---11 آبان 1392
لیست حذف شده ها و کمترین رأی ها فردا بعد ساعت هشت اعلام خواهد شد....

amir
ساعت17:10---11 آبان 1392
آخه درسه چی؟

اول دبیرستانی!

کجاش واسم درس درس میکنی هان؟

تو که هنوز بچه ای!

این وب عاشقانه چیه ساختی؟

دارم شوخی میکنما

جنبه داشته باش باشه؟

بوووووووووووس
پاسخ:heeeeeeeeeeeeeeeee bashe baaaaaaaaaav man ende jandam fadat


prince of persia
ساعت19:21---10 آبان 1392

شبی به می خانه رفتم تا کمی مست کنم

جرعه بالا بزنم آنچه نبایست کنم

آنقدر مست که اندوه جهانم برود

استکان روی لبم باشد جانم برود

برود هر که دلش خواست شکایت بکند

شهر باید به منه مست عادت بکند


امير
ساعت17:02---6 آبان 1392
سلام چه وب قشنگي داري واقعا كف كردم مويد باشيد
پاسخ:mamnoon az lotfetoon


prince of persia
ساعت16:11---2 آبان 1392
ميخواستم واسه تو نظر بدم واسه يكي ديگه فرستادم بعد طرف اومده نوشته اين ها چيه گذاشتي

هههههههه



مرسي از ادرس جديدي كه دادي رفتم پيشوازشون

خودت هم نويسنده ي همون وبي عايا ؟؟؟؟؟



نوچ نميشه اسمش تقيير نميدم

شرمنده
پاسخ:na bav kodoom veb eshtebah gozashte boodam sharmande heeeeeeeee


prince of persia
ساعت13:28---1 آبان 1392
گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛
گاهـــــی ...
هوای تو !
فرقی نمیکند . . . .
هر دو
ختم میشوند به
دلتنگی من !!!


تنها(♥♠REZA♠♥)
ساعت18:51---29 مهر 1392
سلام آبجی خوبی آره به حرفت گوش کردم از این به بعد مال خودمم ولی این اولاش خیلی بده خیلی تنهام راستی وبت خیلی قشنگ شده از مال منم بهتره راستی تا یادم نرفته چرا نزنگیدی ازت دلخورم دلم برات تنگیده خیــــــــــــــــــــــــلـــ ــــــــی وبــــــــــــــــــت قشــــــــــــــنگــــــــــــ ـه بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــایـــــــــ
پاسخ:mamnoon dadasham nazare lotfete.fadat


mehdi
ساعت15:10---25 مهر 1392
سلام وب خوبی داری منو لینک کن وقتی کردی خبر بده تا لینکتون کنم راستی سکوتو ب لاتین بنویسد بهتره
پاسخ:salam chashm.bache esmi belikamet?lotfan adreseto ye bar dige begoo


amir
ساعت12:08---25 مهر 1392
راستی مرسییییییی که لینکم کردی
پاسخ:salam mamnoon az hozooret .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : 15 / 11 / 1392برچسب:, | 15:23 | نویسنده : ♥♠بهاره♠♥ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.